Gjest Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Morgen: 240ml mme Lunsj: Brødskive eller grøt og vann + frukt. Middag: Det vi spiser eller eget glass fra butikken+ melk/vann. Kvelds: Grøt og melk+ frukt. Noen dager får hun frukt som mellommåltid om vi merker at hun har lyst på Og ellers smaker hun på mye om dagen. Hun veier ca 8.6 kg.
Heidi_84 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Morgen: 240ml mme innimellom 2-3 brødskiver i tilegg om han vil ha. Lunsj: Grøt/2-3 brødskiver + frukt Middag: Det vi spiser stort sett/grøt. (nekter middag på glass) Kvelds: Grøt + melk.
xxxc Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 har ikke noe troll, men har ei jente på 11 mnd;) frokost: 2 brødskiver og vann, + 200 ml melk lunsj: 1 brødskive og vann, eller litt yoghurt + 150 ml melk mellommåltid: banan el eple middag: middagsglass el d vi spiser til middag kvelds: 1-2 brødskiver og vann, +150-200 ml melk
Love my kidz Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Morgen: Grøt og vann + litt av brødskiva mi hehe. Får så en banan før han skal sove dupp. Lunsj: 2 brødskiver + ca 200 ml melk, av og til fruktbeger i tillegg. Middag: Mer og mer av det vi selv spiser, ellers et middagsglass. Har nå gått over til 12mnd glassene. Av og til frukt til dessert. Vann. Kvelds: Gigantstor porsjon grøt (220ml vannmengde til grøten) pluss vann og tran. Han er 10,5 mnd og veier rundt 10 kg. Ikke for å egentlig legge meg så hardt borti rutinene deres Lille luri og meg... men burde du ikke gitt jenta di mat i tillegg til mme på morgenen? Eller er det sånn mmekos i senga og så sover hun videre? Har dere mange dupper forresten? Her er det to nå, den første ca tre timer etter vi står opp om morgenen, og den andre etter middagen, av og til før middagen dersom han er sliten.
fox`y Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Min gutt veier 10.1 kg:) morgen:grøt Lunch: frukt Middag: 1 skive Kveld:grøt får pupp og vann utenom:) vi har 2 dupper på dag ca 2 t..
Marolla Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har ei turbojente på 10,7 kg Frokost: grøt eller 1/2 skive brød Middag: 1/2 glass middag yohurt fruktbeger/ halv banan Kveldsmat: samme som frokost. Ellers så blir det pupp 2-3 ganger om dagen
mamman til to gutter Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 mm på senga så det ikke gjør noe om det drøyer litt før frokost:-) Frokost: grøt + vann Lunsj: 1 brødskive, fruktmos og vann Middag: litt under et middagsglass Kvelds: smaker ofte på middagen vår, men spiser sjeldent mye, grøt og vann mm ved senga før legging Veier rett under 9kg
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Lillekattepuuuus; Jenta mi vil ikke ha mer enn 240ml mme om morgenen. Kl 8 sovner hun i vogna, våkner kl 10 og da spiser hun enten grøt eller brødskive og melk. Hun er ingen storspiser og det har vi innsett;)
Love my kidz Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Okey, så lenge hun er fornøyd er det jo ingen problem det nei. Og hun sover jo to timers dupp på bare det og det bekrefter at du gjør det som er riktig for henne. Jeg savnet å kunne gi Tony Leander varm mme da han pleide å våkne aaaalt for tidlig. Han ville absolutt ikke ha sånt han nemlig. Har heldigvis gått seg til nå ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå