Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanlig qlinicue ansiktskrem med solfaktor 25. Brukt på hele kroppen til ungen? I mangel av vanlig solkrem. Fungerte flott, forresten. Men blir det frarådet noe sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er ungen da? Anbefales vel at små barn bruker solkrem spesielt for barn siden en del "vanlige" solkremer har en del skumle stoffer i seg. Men skader sikkert ikke ved en gangs bruk, vil jeg tro. Uansett viktig å beskytte mot solskader!

Skrevet

jeg kjøpte en solkrem for barn på apoteket i går med solfaktor 25 til lille gutten min på 10 mnd. er det lite solfaktor? syntes det hørtes litt lite ut, men hun på apoteket sa at det holdt i massevis...:S

Skrevet

Går sikkert helt fint, personlig hadde jeg ikke tenkt over at det kunne være skadelig engang :) man bruker jo uansett ikke ansiktskrem på hele kroppen til barnet sånn hver gang man skal ut.

Skrevet

Du kan vel se det an litt? Kommer litt an på hva slags hud barnet har også, noen blir jo brent lettere enn andre. Om barnet blir solbrent med denne kremen bør du nok kjøpe en med høyere. Det er jo om man blir solbrent at det er skadelig for huden, ellers er det jo bare sunt med sol :)

Skrevet

Han er to og ett halvt. Må jo si han var råflott da. Med mammas temmelig kostbare ansiktskrem påsmurt over hele kroppen:)

Skrevet

Det eneste jeg tenker på i forhold til dette er at det sikkert ikke er fysisk filter i den ansiktskremen, noe som anbefales til små barn. Men hvis han ikke blir solbrennt av det, så går det sikkert fint...

Skrevet

Ifølge noen som har greie på dette, holder det med faktor 20 når det kommer til den norske sommeren

Skrevet

Han var ikke i solen mer enn et par timer og fikk ikke skille engang. Og satt i solen hele tiden, opptatt av å ødelegge slottet pappa bygde:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...