Gå til innhold

Jeg har tetstet posetivt (jippi) , MEN....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kikket bare så vidt på teste og så la jeg den i fra meg. Den tok så lang tid og så måtte jeg hjelpe minste mann. Jeg kikket på tetsten igjen, da hadde gått ca 15-20min. Da var den posetiv!!!!!!! Men kan jeg stole på den da? Har aldri opplevd at en test har blitt posetiv i ettertid, når jeg ikke har vært gravid. Så jeg har veldig lyst å stole på den. Må også legge til at jeg ikke skal ha TR før på torsdag.

Noen som har opplevd det samme og har dere da vært gravid eller ikke?

Håper så at testen stemmer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme sist uke... Positiv etter en halvtime. Men etter noen dager dukket TR opp :(

Håper du er gravid likevel!

Skrevet

det var trist å høre :(

Tror jeg venter til torsdag, hvis jeg klarer, med å teste på nytt!!!

Skrevet

Lykke til da :)

Vi får bare prøve igjen.

Skrevet

Har ikke opplevd det sammen, men på de testene jeg har tatt har det stått at etter 5 minutter (eller hva det nå står) så er testresultatet ugyldig.

Men, det kan jo være forskjellig fra test til test...?

Lykke til da!

Skrevet

Ta en digital en, den viser riktig resultat i flere dager :)

Skrevet

Jeg testet svaaaaaaaaaaakt posetivt, så svakt at mannen min sa at jeg innbilte meg streken for han kunne ikke se noe... Så etter de 10 min som er maxgrense for hvor lenge man kan lese av testen var den fremdeles ikke noe sterkere... Jeg la den fra meg og gikk for å gjøre noe annet, og da jeg kom tilbake ca 20 min senere var den meget synlig posetiv... Jeg var gravid:)

Masse lykke til!! Krysser fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...