Gjest Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Det kryr av katter i nabolaget - og et par av dem er så freidige at de kommer rett inn om vi har døren åpen. Det er så utrolig irriterende å alltid være på vakt mot frekke katter. Med en baby liggende på gulvet eller mat på kjøkkenbenken er det ikke så kjekt å ha dem inn. SAndkassen til jr må vi ha lokk på, og det må lukkes bare vi går inn en liten tur. Ellers er det katter som finner det for godt å bruke den som toalett. Jeg fatter ikke hva folk som bor så tett (borettslag) skal med katter. De er jo mer rundt hos naboene enn hjemme. Det ikke VI som har valgt å skaffe oss katt, så da hadde jeg satt pris på å ikke bli belemret med dem heller.... Men det er vel en av prisene å betale for å bo så sentralt og tett. Måtte bare få det ut.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Ja, enig med deg! Jeg har ikke katt - fordi jeg ikke vil ha det - men har likevel katter inne i stuen, og kattedritt i blomsterbedet :-(
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 hehe.....hva tror du hadde skjedd hvis vi ikke hadde had katter? ;-) Har selv katt, men er ikke så tett mellom husa her da, men hun går jo akkurat hvor hun selv vil. Men de fleste rundt her har katter selv så da er det greit :-)
Hjertevennen Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Hei,ja slik er det hos oss også,selv om vi ikke bor særlig tett og sentralt. Finnes det ingen regler for kattehold?? Er så ekkelt med katter overalt....
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Et godt tips, strø et par poser pepper i sandkassa og "rør rundt", strø også pepper rundt huset ditt med jevne mellomrom, funker så fint atte =) Barnehagen her som tipsaom pepper-trikset, for deres sandkasser er jo for store til lokk. Dem er ikke plaget! Katter heeeter pepper, nemlig ;o)
Hjertevennen Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Takk for tipset. det skal prøves ut med en gang. Liker dårlig rotter og mus også:-)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Tror vel neppe disse feite huskattene tar så mange mus og rotter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå