Gå til innhold

Mange som er solbrente her inne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solkrem er fin ballong:-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks! for i dag har jeg omtrent ikke vært utenfor døra, størstesnuppa er syyk:/

Regner med du er solbrent!? Hihi

Skrevet

Nei, har smurt meg minimalt, men er ikke solbrent. Tror det har skjedd noe med huden min etter graviditetene... Før ble jeg svidd med en gang.

Skrevet

Litt rød på ryggen etter gårsdagen..

Skrevet

Jepp, har vært så opptatt av å smøre alle andre at jeg helt glemte meg selv jeg:S

Ser ikke akkuratt lekker ut, en rødfis som meg har ikke akkuratt super hud:P

Skrevet

Uff da Halden. Stakkar A.. Hun har jaggu hatt nok!

Jaaaaa, en smuuuule brent! Bruker ikke solkrem jeg, så kan jo skylde meg selv.. Jadda, jeg vet jeg vet, ha ha.

Takkelet: Her er det motsatt! Luckypig:o)

Skrevet

Hahaha...solbrent du liksom!! Lurer på å svi meg litt i solarium etterpå, sånn bare for å få frem den deilige sommerfølelsen av solbrent hud. ;o)

Skrevet

Nop.... har smurt meg selv, gubben og begge ungene mye og ofte i dag. Sikkert mer enn nødvendig også, men jeg tar ingen sjanser =))

Skrevet

Ja, det kan du si:/ Pappa`n ringte nå, crp på 127, og det er etter å ha hatt feber bare i dag, sukk.. Håper ho slipper de plagene etter de helsikkens mandlene er borte!

Skrevet

Nei . kan ikke huske at jeg har vært solbrendt siden ejg var liten.. Og nei :S bruker ikke solkrem heller :o

Skrevet

pleier ikke å bli så veldig solbrent, men tåler mindre nå en før. Så jeg ba min kjære om å smøre meg på ryggen. Det gjorde han MIDT på. Så nå er jeg så brent at jeg nesten ikke kan ha klær på fra Bh-stroppen og ut til sidene....

Skrevet

Ikke stor fare for det her nei... *ler*

Skrevet

Nei, men har fått farge alle steder utenom ansiktet. Det soler jeg aldri. Ikke kroppen heller. Vanligvis. Kun nå da jeg har innsett at kroppen ikke bør være helt hvit når vi kommer til rivieraen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...