Gå til innhold

Noen som har svart kjøkken her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har nettopp kjøpt oss ny leilighet og driver og leter etter kjøkken :) Vi har falt for ett svart kjøkken i fra sigdal..Vi er egentlig veldig bekymret om det blir for mørkt? Veggene på kjøkkenet skal være helt lysegrå :)

Og er det noen som har bilder fra leilighet/huset sitt ? Vi trenger inspirasjon ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter :)

Skrevet

Høres dritstilig ut, men husk at kjøkken er dyrt og at svart er en dominerende farge. Tenk hvis du går lei etter et par år !? Men jeg kan like tenken på svart kjøkken, grå vegger og stål ! Bare støvet ikke synest

Skrevet

En venninne av meg hadde det i forrige leilighet, og det var dritstilig. Kjøkkenet må ikke være for lite bare, er det litt åpent og vinduer så blir det fint. Liker du det ikke om noen år så er det bare å levere det inn til sprøytemaling og få det hvitt igjen.

Skrevet

Det blir ikke så veldig dyrt..For standar kjøkkenet til leiligheten koster 20.000 og det svarte koster 37.000..Så det blir bare og legge til 17.000 :) Kjøkkenet er sann passe..Men der er store vindu da:) Er veldig i tvil..Liker kvitt kjøkken og men det blir så fort skittent...

Skrevet

Vi har svart kjøkken (høyglans), lysegrå vegger (nesten hvite) og stål/innebygde hvitevarer. Vi liker det ikke, og har veldig lyst til å bytte det ut. Det er utrolig stilig, men ikke det minste koselig, og da vi har åpen løsning mellom stua og kjøkken har vi veldig lyst på noe "varmere".

Men det kommer selvfølgelig an på smak og hva slags løsninger dere har. Hvis kjøkkenet er helt separat gjør det kanskje ingenting at det er litt "kaldt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...