Gå til innhold

Mensmurringer i ryggen 37+3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har i efta hatt mye mensmurringer i ryggen og til tider vært skikkelig uvel....har også hatt litt murringer i magen, samt en del kynnere...

Er dette begynnelsen på fødsel eller tror dere det bare er livmora som trener seg?

Har hele tiden hatt mye kynnere, men ikke hatt ubehag i ryggen og blitt uvel samtidig....

Spør pga at jeg skal ha planlagt keisersnitt den 11. og det derfor er greit å være litt obs på dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt....

Skrevet

Dytter, trenger svar selv ; ).. men jeg er i uke 33...babyn har mye hodet ned...Dette presser som det...

Skrevet

Har termin idag, og har hatt mensmurringer og stikk i flere uker! Livmora över seg!!! De skal visst bli kraftigere og kraftigere sies det........jeg venter Utålmodig :-/

Skrevet

Jeg har fått beskjed av jordmoren min om at disse mensmurringene og murringene i magen er litt kraftige kynnere. Det kan jo også være maserier da..? Jeg er 37+1 i dag og begynte å få sånne mensmurringer i ryggen for et par uker siden. De er ikke kraftige, men jeg kjenner at de er der. Magen min er alltid veldig hard å ta på når jeg får disse murringene, så jeg går ut i fra at jordmor har rett og at dette er kynnere =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...