Gjest Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Syns vi det er fint med påtegna (skikkelig tynne og TYDELIG fake) øyenbryn? Syns vi det er fint med blått hår på gamle damer? Syns vi det er fint med muskorte skjørt? Mine svar må nesten bli; NEI, NEI, NEI!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Mine svar må nok bli NEI NEI TJA (flott med mini skjørt på en pen kropp og en dame som "bærer det med stil")
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Muskort er ikke bare miniskjørt altså. Det er så kort at du ser rompesprekken både over og under skjørtet. (Altså type 10cm bredt)
☆Anonymia☆ Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 ok,type 10 cm korte skjørt.NEEEEEEEEEEEEEEEEEI
Dunder Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Mente du korte skjørt på gamle damer med blått hår?
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Det er akkurat det. Jeg møtte ei dame i Oslo i dag. Hun var sikkert 60+, hadde blått hår, påtegna øyenbryn og muskort skjørt... Men jeg syns ikke ting er så pene hver for seg heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå