Gå til innhold

Noen som har vært i euro disney land?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å dra dit neste år, men da er snuppa 5 år. Er hun for lita? Alltid drømt os å se det yrende folkelivet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg syns ikke hun er for liten! Kan selfølgelig ikke være med på de store karusellene og slikt. Men er så utrolig masse annet gøy forde små! Vi var der for 2 år siden og da var mine 1,5 og 3 år. De storkoste seg der. Var masse kjekt å være med på. Vi var i parken i 2 dager, men kunne gjerne vært der enda flere dager. HUn som var 3 husker det veldig godt enda hverfall, prater masse om det. Hun hilste på selveste Mikke Mus også..

Så jeg hadde ikke tvilt på å reise med en 5 åring.

Skrevet

Åhh så morsomt. Hvordan bestilte dere da? Pakketur eller satte dere sammen alt selv? Nå ble jeg så gira :)

Skrevet

Vi var der i fjor høst ungene snakker fortsatt om det. de var da 2,3 og 5 år.Vi bestilte pakke gjennom reisebyrået her. veldig greit. lå på ett hotell noen min fra parken men tok bare bussen inn og tilbake.

Skrevet

Fint sted for 5 åringer i alle aldre. Min minste var 1,5 og gikk selv bort og satte seg på fanget til Mikke. Mulig jeg skal dit til sommeren igjen. For nte gang.

Skrevet

Vi var i euro disney i september, det var 10årsgave til sønnen min.

hadde med ei venninne med hennes små 8 og 4 år, det var helt fantastisk.

5 må jo være veldig greit, da vil hun få litt utbytte av det og gjerne også huske det i ettertid.

Det jeg merka meg var at han minste syns det var utrolig spennende med alle disneyfigurene som til stadig løper rund (kan samle autografer) og det er nok av underholdning til en 5 åring, og selvfølgelig til de voksne barna :D

Skrevet

Glemte å nevne, vi var i parken i tre dager, det var egentlig passe... Men spørs jo litt på når du reiser mai september er bra, men reiser du midt i felles ferien vil jeg anbefale en del flere dager pga enorme køer, men ville ikke anbefalt dette midt i varmeste sommerheten.

Har vært der 4 ganger selv og mai september er best... Kan ta det som en lang weekend, suuupert.

Skrevet

hva koster en slik tur?

Skrevet

Vi reiser dit i sommer med barn på 5 og 2 år. Holder på å bestille hotell nå, og for 3 dager på det billigste disneyhotelletmed og billett inkludert, koster det ca 5000-6000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...