Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Vi liker veldig godt poppis navn, har ei jente fra før som heter Emma. Sliter vedlig med gutte navn vi har disse men trenger litt hjelp eller flere forslag! Philip/Filip Lukas Patrick Adrian Liam Kian Nataniel
Koseklompen Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Adrian og Patrick eller Liam De var favorittene mine de andre er fine de, men mer midt på treet i forhold til de andre..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Vi har Emma og Adrian :-) Ellers liker jeg alle unntatt Kian og Nataniel...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 hva med tristan da? men Adrian er kjempe fint
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Emma er søtt og litt tøft, men personlig synes jeg at de fleste navneforslaga dine er en smule harry. Synes Filip og muligens Lukas går til nød. Resten av navna er nåtidens svar på 60 og 70-tallets Johnnyer, Ronnyer og Kennether. (No offence). Forslag til poppisnavn uten harrypotensiale: Jonas Erik Even Oskar Viktor Magnus Mathias Andreas
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Philip/Filip - kjempefint Lukas - Fint Patrick - Nei ,liker det IKKE Adrian - Helt nydelig, kjempefint navn !! Liam - Nei, for Amerikansk Kian - Samme som det over Nataniel -grusomt, samme som det over. Men, Emma er jo også et forferdelig jentenavn,så du kan jo velge et av de tre nederste.
prebs Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Emma er så koselig. Jeg synes absolutt Philip er best sammen med Emma! Ellers synes jeg disse er fine til Emma: Elias Jonas Tobias Lasse Jacob Thomas Mathias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå