Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår har blitt veldig pappadalt de siste månedene. Jeg får ikke lov å gjøre noenting uten at det blir skriking og protester, vel å merke hvis pappa er hjemme. Jeg mener vi har prøvd mye for å få dette til å gå over, men nei. Er det noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min var SUPERpappadalt for en liten stund siden.. Det var jo koselig at hun var gald i pappan sin, for all del, men det var så voldsomt at det gjorde hverdagen vanskelig siden hun som sønnen din ble helt krakilsk hvis hun måtte være med meg istedenfor pappan..

Det var egentlig ganske fortvilende, men jeg kom frem til at sånn var det vel bare... Så for ca 1 mnd siden (nå er hun 16 mnd) gikk det plutselig over.... Hun er fremdeles superglad i pappan sin og blir fra seg av glede når han kommer hjem fra jobb, men nå er jeg like god, og i situasjoner der hun synes litt synd på seg selv vil hun helst til meg..

Så hos henne gikk det heldigvis over av seg selv..

Skrevet

Ja, det er jo veldig søtt og koselig, men også litt slitsomt for pappaen til tider...har ventet flere måneder på at det skal gå over av seg selv, men det ser ikke ut som det skjer. Han er jo glad i meg også, vel bevares, og viser det mye, men når det gjelder å skifte bleie, smøre på brødskiva osv. er det pappa som gjelder...vet ikke hva vi skal gjøre for å snu det, men håper selvfølgelig også at det er en periode (vel og merke lang).

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...