mamma-til-2-jenter Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/01/536874.html Alle har vel kjent hvor varmt det blir i bilen etter bare 5 minutter uten motoren i gang, nå i denne varmen?? Jeg forstår bare ikke hva enkelte tenker med. Sikkert vært innlegg om dette før i dag, kjenner jeg blir så forbanna.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 "Ulykkelig eier" Heller dum eier spør du meg. Han trodde vel ikke seriøst at det der var en grei ting å gjøre?
Sistah*G07*J09* Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 At folk aldri lærer!!! Dette skjer jo hver sommer! Vi har hund selv, å visst vi skal ha hunden med noen plass når det er varmt, så har vi endel "regler": 1 - parkerer alltid i skyggen 2 - bakvinduene på gløtt (hjelper litt her vi bor, for her er det alltid vind) 3 - at hunden har vann i skåla i buret 4 - blir aldri lengre en max en time Visst vi skal på lengre shoppingturer, så blir hunden igjen hjemme
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Om jeg ikke var hormonell og gravid fra før av i varmen..så ble jeg det nå! JÆVLA drittsekk av en eier, la han råtne i en varm bil selv!!! Hadde seriøst ikke gjort meg noe!
mamma-til-2-jenter Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Husker det var en slik sak men en baby i fjor sommer... Foreldrene trodde at babyen kom til å ha det godt i bilen mens de var på shopping- Det gikk så vidt jeg vet bra med babyen, takket være observante forbipasserende som kontaktet politiet. Mener å huske at babyen satt i den overopphetede bilen i 40minutter.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Seriøst? Man går jo ikke fra en baby i bilen! Blir helt sjokkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå