Gå til innhold

suge etter sex spm.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syns det er litt ubehaglig å suge han, etter han har vært inni meg, men tror samboeren tenner veldig på dette....

er jeg litt prippen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ÆSJ!!! Hadde jeg ALDRI gjort, Yuuuææk!

Skrevet

vandlig vaginlt altså, ikke på noen måte analt........

Skrevet

Da er vi to, eg NEKTER!!!!!!!!!!

Skrevet

Hjelper da på ingen måte om det bare er vaginalt! USJ!!!! Sjønner du det nå? ÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSJ!!!!

Skrevet

issa, må dere slutte å være så pripne..

Skrevet

Jeg gjør det ofte, syntes ikke det er noe ekkelt. Han tenner på det..og jeg liker å kjenne smaken av meg på han, også etter han har slikket meg. Samme som at han kliner med meg etter jeg har sugd han eller at han stopper opp når vi kn***er for å slikke meg.

Skrevet

Jeg har ikke noe imot å suge etter han har vært inni meg, eller å kysse ham etter han har slikka meg. Man kan ikke være så prippen på egne kroppssafter. He he.

Skrevet

Variasjon skaper motivasjon!!:) Har alltid gjort det, synes ikke det er noe ekkelt i kampens hete:) mer deilig og opphissende!!

Skrevet

Det er jeg alltid gjort - har aldri tenkt på at det er ekkelt. Det er jo MIN EGEN kropp han har vært i, hehe. Analsex har vi ikke...

Skrevet

Hehe... Er vel ikke noe ekkelt det vel.. ikke noe annet enn om han slikker deg vel.. Nå syns jeg dere er litt småpripne her :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...