maja1983 Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 gutten vår på 4 uke har blitt veldig ivrig på puppen det siste døgnet. han blir liksom ikke fornøyd, klager en del, også etter han har spist. noe han ellers aldri har gjort! kan dette ha noe med denne varmen på østlandet her å gjøre tro? noen som har råd? litt usikker førstegangs
LilleBanan blir storebror Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 kan jo være han har økedøgn. Da blir de liksom aldri fornøyde å vil ha mat hele tiden....
Line-80 Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Kan jo hende han er ekstra ivrig på puppen i varmen fordi han er tørst! Hvis han får kun morsmelk, er det jo bare på den måten han får i seg væske. Merker i allefall på min at han vil ha ekstra ofte når det er varmt.
maja1983 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 ja, kan virke sånn... han ammer ja.. kan jeg gi han litt vann??
Line-80 Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Aner ikke hvor tidlig man kan begynne å gi vann, men jeg har forsøkt å gi det til min på 4 mnd. Problemet er at han ikke tar flaske, og når vi er ute er det mer lettvindt å bare ta fram puppen, enn å gi vann på skje. Skje tar dessuten for lang tid for min utålmodige, tørste lille gutt
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Min jordmor sa man kunne gi litt lunkent vann med god samvittighet - hjelper til å senke kjernetemperaturen hans ôg. Kunne gi 20-30 ml sa hun. Min er litt eldre enn din men han drikker også mye mer i denne varmen enn han gjør når det er mer levelig temperatur ute.
mai mammaen til to Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 mini drikker også en del til tider.. tror nok de blir ekstra tørste i denne varmen.. ville fortsatt å ammet så ofte han vil ha og heller gitt litt vann om han akkurat har blitt ammet og ikke virker noe fornøyd. min lille gutt er 3.5 uke nå. han hang i puppen i 13 timer da han var 1-2 dager gammel... han var ikke fornøyd i det heletatt.. tok 5 min så var det i puppen igjen. kan jo hende at din har økedøgn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå