Gå til innhold

Pokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har hatt samvær med sine to i helgen. Jeg har hatt jobbehelg borte, og kommer trøtt og sliten hjem i dag. Og huset flyter med rot. Jeg, som fredag når de ringte og spurte om de kunne komme, ryddet og vasket rommene deres og huset for øvring, kommer hjem til skitne tallerkener, skittentøy under stuegulvet, honnikorn grodd fast i tallerkener... Og sambo har kjørt de hjem igjen og har reist for å henge med gutta. Og ikke en takk å få. Søren meg ikke et pokkers ord. Er så sint at jeg har lyst til å skrike....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å.... jeg hadde blitt så sint!

Her hadde barnet en tendens til å bare tråkke ut av truse foran tv'en når hun skiftet om morgenen.

Sendte en mms til gubben jeg, og takket for det vakre første jeg så når jeg sto opp. En møkkete truse midt på stuegulvet...

Etter det, og det at jeg ikke rydder opp slike ting etter henne lenger (lar det ligge til ham når han kommer fra jobb - han kan nemlig klare å be henne rydde etter seg før de drar på jobb og skole), er de begge blitt flinkere ... ;)

Lykke til!!!

Skrevet

Typisk mannfolk... he he...

Det er ikke mange som ser hva som må gjøres...

Skrevet

respektløst, har funnet meg i for mye av den slags selv, har gjort mrg usikker på om han elsker meg. nå må han bevise sin kjærlighet eller ryke å reise.

Skrevet

Hadde latt all dritten ligge til far sjøl kom hjem, og så hadde han fått ta det. Har faktisk vært igjennom noe lignende selv og ga klar beskjed om at jeg hverken var en slave eller at de var på et hotell. Til slutt ga jeg faen i å rygge opp etter dem, og faren skjønte at han og de måtte gjøre det. Det er hardt å lukke øynene for all rotet, men noen ganger må det drastiske tiltak til.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...