Gå til innhold

hva skal jeg kjøpe..


Kokken_S

Anbefalte innlegg

hva skal jeg kjøpe som pappa gave til smaboeren min når gullet våres kommer? noen gode ider noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det har jeg også lurt på.. huff er ikke bare bare.... tenker jeg vil ha noe som har med han og barnet og kjøre...

Lurte på digital bilderamme, men vet ikke om han egentlig trenger det... han har jo bærbar pc, og kan jo ha masse bilder av babyen å vise frem der...

Ellers er det mange som foreslår sånn avstøpningsett til hender eller føtter til babyen... nei jeg vet ikke...

Eller familiefotografering....

Håper noen kommer med noen flere forslag her... for vi er flere som sliter litt der ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboren min er en aktiv dykker, men føler ikke at jeg kan kjøp noe sånt til han når babyen kommer.. tenkte på en bærestol fra bergans eller noe sånt som han kan bruke når vi er ute i marken.. nei, uff, dette er for vanskelig... men finner sikkert på noe.. håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en papparing med inngravert fødselsdatoen på sønnen vår, nå får han tilføyd en dato til på når lillepia vår kommer. Han satte veldig stor pris på denne gaven ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

verdensbeste pappa t-trøyer får du kjøpt på verdensbestepappa.no

Men pass opp for frakt kostnadeneog tollen.... jeg fikk nemlig ikke med meg at de ble sendt fra utlandet, og regnet derfor ikke med tollen... så det ble dyrt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en pappa ring? hvor får man kjøpt det? han fikk en t-shorte av til jul da jeg overrasket han med at vi skulle få en liten en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bestilte også derfra :) Ble mye dyrere enn æ hadde trodd ja, men satse på at den e kul da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte en superkul pappa- stellebag, i hans egen stil fra diperdude.

Han har fått den da, siden jeg ikke klarte å vente, og han ble veldig glad:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i den? tror det hadde vært en artig gave å få:) har du en link til stellebagen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte den på "den kule mage" på glassmagasinet i oslo.

Han ble veldig fornøyd da han så at det var gitarer på den, heheh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

korr du kjøpte den papparingen?

hørtes spennanes ut..

fant kun en plass man kunne bestille den, så lurte på om den å fantes i butikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære vil ha tatovering på armen, med navnet og fødselsdatoen til lillegutt. Så jeg har selv tegnet tatoveringen, med stjernetegnet osv. Han ble superglad når han så den :)

 

Tenkte jeg også skulle få tak i en t-skjorte med "pappa"-skrift på, evt en body til lillegutt hvor det står noe om "pappa`n" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sambo har veldig lyst til å ta sånne bilder hos fotografen med babyen inntil brystet hans og babyen liggende i hendene hans... (satser på at dere skjønner hva jeg mener ??). Så jeg lurer nå på om jeg skal kjøpe gavekort hos fotografen jeg ?? Hva syns dere om det ? Noen som har erfaringer med slike bilder og vet hvor tidlig det er vanlig å ta slike bilder ??

 

Signerer med anonym jeg, han er nemlig inne å snoker her om dagen... hehe... ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Så lurt med gavekort hos fotografen! Vi var og tok bilder sammen nå når jeg er gravid. De kan settes sammen med bilder av nyfødte babyen om vi vil, tror de kan tas ganske med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TM22

 

Tenkte bare tipse om at på cubus har de slike skjønne bodyer. Jeg har kjøpt en hvor det står "I love daddy".

De er billige og kjempe fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har jeg vrid hode mitt og kommet fram til å bestille fotografring hos fame:) detter er noe vi begge vil ha, så jeg har tenkt hvorfor ikke:P men skal kjøpe en liten ting til, men vet ikke helt hva da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi samler på herregårdstinn så jeg har kjøpt en gavepakke med to cognacglass. På det ene har jeg fått gravert PAPPA på et merke som er limt på glasset. Kan ikke vaskes i oppvaskmaskin, men jeg skal da klare å vaske ett glass for hånd hehe. Ble ihvertfall kjempefint!

Han fortjener gave for han har vært kjempeflink og tatt veldig godt vare på meg....nesten bortskjemt jeg nå ;-)

 

Signerer med anonym...i tilfelle han er her inne hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler boken "Pappa kan alt- hemmelig håndbok for verdens beste fra (og bestefar)" av Per Asbjørn Risnes jr. Den vil gi mange gode tips og råd i årene framover. Ellers synes jeg bæremeis var et godt forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg gik tilfeldigvis på et smykke som jeg syntes var kjempe fint- og veldig samboeren min sin stil.

Stjeler litt tips fra hun som hadde kjøpt ring, og tenkte å få gravert inn fødselsdatoen på baksiden etter fødselen :)

Syntes det var litt lurt, ettersom samboeren min ikke er glad i å gå med ringer. Og heller ikke kan det på grunn av jobben.

Har også kjøpt en flaske med samme merket som den han fikk da jeg fant ut at jeg var gravid. den hørte liksom til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...