Aggie Bird Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Hei, jeg titter innom fra 1.trimester. Er 7+4 idag og har vært plaget av kvalme i 2-3 uker nå. Håper det ikke varer så lenge.. Til dere som har vært kvalme; når forsvant kvalmen deres?
Lone27 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 jeg er i uke 14 nå og kjenner at kvalmen er begynnt å avta sånn litt.. så håper at det er slutten på det nå ,har vært kvalm lenge nå synes jeg .
<3 coccinelle Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Ikke for å skremme deg men er i uke 25-6 og er fortsatt kvalm når jeg ikke spiser hele tiden.... Var mye værre tidligere selvfølgelig. hos noen går det over rundt uke 12 men hos noen av oss uheldige varer det hele svangerskapet om enn ikke like ille. Lykke til. Føler sterkt med deg. Det er grusomt å være så kvalm.
WildPrincess Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Heisan Er i min 26. uke nå og fremdeles kvalm... Men nå har jeg enedelig tørt å takke ja til piller... aner ikke hvorfor jeg ikke har tatt de før Afipran hjelper meg stort, men er jo ikke så mange ukene til jeg kan bruke disse (kan kun brukes i 2. trimester) Prøvde for noen uker siden akkupuntur, uten hell. Men hun som satte nålene på meg anbefalte meg å komme tidligere neste gang om jeg var dårlig da... da var det vist enklere å få kontroll over. Vet mange får hjelp her, så hadde jeg vært deg hadde jeg bestillt time i morgen Men som andre før meg nevner så er det jo ikke akkuratt vanlig å gå så lenge kvalm... de fleste slipper unna rundt 12. uke Lykke til
Maracuya Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 I uke 14 ble jeg et nytt menneske! Men så var jeg ikke veldig plaget, men likevel nok til å merke stooor forskjell da den forsvant. Håper du blir kvitt den snart også!
tvillinger i oktober Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Hos meg dempet kvalmen seg rundt uke 19/20... Men blir fremdeles litt små kvalm hvis jeg ikkje spiser ofte... så det variere veldig fra person til person :-)
Girlygirl83 Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Kvalmen min forsvant vel ca uke 15. Noe sånt. Syns de første ukene var grusomme, gikk bare å talte sekunder og minutter til uke 12. Da alle sa det skulle forsvinne. Ble litt skuffet da jeg fortsatt var møkkadårlig i uke 12, men det gav seg heldigvis til slutt. Min erfaring er at de som er veldig dårlige så går kvalmen bort litt senere enn i uke 12. Trøst deg med at det går over til slutt iallefall. Mest sannsynlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå