juliogdesember Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 hvor tok dere ul? hva kostet det? jeg er snart åtte uker på vei og kan tenke meg å se om det er ett lite hjerte som banker der:-) Mista i uke seks i februar og da var det nemlig en tom foster sekk.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Bor i trondheim jeg oxo. ahr oxo opplkevd tom fostersekk helt forjævlig:S er drit redd for at det skal skje igjen, var på ul på fredag men kunne ikke se noe, men legen sa at det var for tidlig og at alt så normalt ut=) Så bare plommesekken... Blir bekymret når jeg mistet kvalmen helt, var kvalm for noen dager siden, men i dag null kvalme, er 5 uker i dag... Hvis du går til fastlegen din og forklarer at du har mistet før og er bekymret får du sikkert Ul på St olav hospital, det er oxo gratis=) KLems
juliogdesember Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 hei var til legen i forrige uke. Han mente det ikke var nødvendig med tidlig ul fordi jeg ikke hadde noe plager eller blødninger. Var for kostbart å bare ta ul... var vel det han sa.. jeg prøvde å argumentere, men han var ikke til å rikke på det. Så det er derfor jeg vil ta privat ul, klarer ikke å slå meg helt til ro før jeg får sett noe:-)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Hei Hør med legen din om du ikke får tidlig ul på st. olavs, si du er bekymra siden du har mista!! Hvis ikke så kan legen din også henvise deg til en privat klinikk, så blir det litt billigere enn om du tar kontakt selv! Medicus vet jeg du kan ringe uten hendvisning, og så vet jeg de har tatt imot noen på elvehavna medisinske senter, ikke sikker på om du trenger hendvisning dit! Lykke tl uansett
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Bor begge dere i Trondheim? Forresten jeg kan heller ikke slå meg til ro før jeg ser noe i magen min, har dere masse symtomer?
juliogdesember Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2008 Jeg bor like utenfor Trondheim. Tja symptomer.. Kan ikke akkurat skryte av så voldsomme symptomer egentli. Litt ømme pupper, litt kvalm.. Egentlig ikke så mye mer. Men jeg har begynt å få mage, men det fikk jeg også tidlig med forrigemann (har en gutt født i 2004;.). Jeg hadde heller ikke så mange symptomer i forrige svangerskap. Men jeg er usikker denne gangen iå med jeg mistet i februar. Føler liksom at jeg ikke klarer helt å slappe av før jeg ser ett lite hjerte som banker:-)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Skjønner hvordan du føler det!!!! mistet som sagt selv 2 ganger eller den 2 gangen var det bare 2 tommes fostersekker så er drit bekymret for at det skal skjed igjen, særlig med at jeg har mistet symtomene......:S er bare 5 uker da , men er det vanslig at man er kvalm og ømme bryst men andre dager ikke? klem
juliogdesember Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2008 min erfaring er at det meste er normalt:-) Etter utallige samtaler med venninner og eget svangerskap tror jeg altså at det meste er normalt. Litt symptomer, masse symptomer, bare ett symptom, symptomer som kommer å går.. ja det meste:-) Fra uke syv skal det være ett bankende hjerte der:-), Noen sier fra uke seks. Så du får ta en ny ul om ett par uker. Tenker jeg ringer medicus i morgen og bestiller meg time jeg. Orker jo ikke å springe rundt å være usikker.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå