Gjest Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Knerten fikk utslett i går. Da hadde han vært fin lenge. Vi smurte med litt mildison, der utslettet var. I dag var han helt fin. Vi tror det var ananasen som han fikk i går, det var jo sååååå godt, syntes han. I dag lå det faktisk hele ananas i bleien hans. Dermed tror jeg at det virkelig var ananasen... Kroppen hans tolererte ikke den frukten(?) fordi: utslett, og hele ananas i bleien, dvs de gikk rett igjennom. MEN kanskje ananas bruker å gå hele igjennom? Vet jo at mais og paprika går raka vegen.... Han er 2 år. Dårlig å formulere meg, men:(
Sånn kan det gå Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Ananas er tungt fordøyelig og helt vanlig at den går ganske så hel gjennom, også for de som tåler ananas helt utmerket.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Oki, ja det ante meg litt egentlig. Men tror nok det var ananasen han reagerte på likevel, for det var det eneste "unormale" han fikk i går:)
Gjest irismor Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Jeg reagerer på annanas og appelsin. Får tørre utslett og prikker. Ananas kan være litt "sterkt".
Gjest dagdrømmer Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 hm, sorry, har ikke peiling på det du spør om... men så for meg hele ananas i bleien. Ikke rart om gutten reagerte, he he;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå