Gå til innhold

Alene hjemme og kosesyk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil noen kose med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kliner lenge, du har på deg skjørt uten truse...Jeg slikker brystene dine med den harde tungen min...Du setter deg oppå fjeset mitt og jeg slikker deg lenge og putter en dildo i rumpa di...

Skrevet

åååå...det er så deilig å bli slikket i fitta mi...jeg renner helt vilt!

kjenner hvordan tunga di sirkulerer inni meg å jeg ligger bare å hyler.

hvordan kan jeg tilfredstille deg?

Skrevet

Spank og klyp meg, ta meg i alle....er superkåt på deg!

Skrevet

Noen kosesyke her nå.....

Skrevet

Ingen som er kozesyk i kveld......:o)

Skrevet

.....er pratesyk da.....hehe ! Men kan bli mer..

Skrevet

Sitter å koser meg/ fingrer meg i fitta mi... Er naken og føler meg faktisk ganske sexy på morgenkvisten... Nå som jeg fingrer meg i min nybarberte fitte blir jeg stadig våtere og kåtere. Denne stunden hadde blitt mye hyggeligere om du var her å hjalp meg med min kåthet! Du skulle fått gjort hva du ville med meg, er med på det meste ;-) Fitta er i allefall nå så våt at den er klar for en omgang...

Skrevet

Legg godt merke til skrivemåten, og uttrykkene i denne og andre lignende tråder.

Legg spesielt merke til alle ..... som går igjen i hvert eneste innlegg.

Det er ingen tvil om at det er èn person som har skrevet alle innleggene, og det er vel heller ingen stor overraskelse at denne personen er en mann?

Skrevet

Kvalmt, det finnes andre nettsider der du kan skrive om sånne ting. Jeg trodde dette var en seriøs nettside.

Skrevet

Hehe - du har så utrolig rett! Det er søren meg samme gale person :) Helt latterlig! Tåpelig at man skal ødelegge et seriøst og viktig forum med erotiske fantasier. Det bør man klare å få utløp for på helt andre steder!

• 1 måned senere...
Skrevet

Herregud hva er dette for noe??? SYKT!!! Garantert den samme syke mannen, eller syk kjærring for den saks skyld.... jeg trodde også at dette var et seriøst nettsted... herregud!! Get a life!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...