det spirer i magen Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Drikker dere pepsimax når dere prøver å bli gravid? Det er vel ikke bra med koffeinen...men det er så vanskelig å holde seg borte :-( Jeg er ikke flink til å drikke bare litt så det blir litt mye noen ganger...
scoobydo Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 ja jeg drikker pepsimax... drakk det helt fram til jeg fant ut at jeg var gravid forrige gang også... man kan jo drikke 1 liter cola om dagen om man er gravid! Så det skal nok ikke være noe farlig...
gima Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Jeg drikker dessverre Pepsi Max... Har hørt at det ikke er bra pga Aspartam, men jeg klarer ikke å slutte helt. Tenkte å stoppe når jeg får positiv test. Har sluttet med så mye annet, og noen gleder må man jo ha.
det spirer i magen Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 Jeg sluttet faktisk heeelt å drikke brus hele året jeg ammet. Gutten min reagerte på kullsyren. Men jeg begynte igjen etterhvert. Det er jo så godt med kald brus i denne sommervarmen :-)
bomsa Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Jeg drikker ikke pepsi max....jeg bjælmer!!!!! Kommer til å være mer forsiktig hvis jeg blir gravid, men fram til da kommer jeg ikke å redusere noe. Har aldri før hørt at koffein ikke er bra når man prøver....trodde det bare var hvis man var gravide...
Arytai Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Drikker også pepsimax...;P Mn prøver å styre meg så det ikke bli altfor mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå