Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Giftet meg for 3 mnd siden med min kjære som jeg elsker over alt på jord!!! Men av og til tenker jeg på min eks som jeg ikke har sett eller pratet med på 4 år ...Savner han utrolig mye..Jeg er absolutt ikke forelsket i han og det var helt riktig at det ble slutt og begge var enig i den avgjørelsen....Men vi kom så godt overens og pratet om absolutt alt savner å ikke ha han i livet mitt som en venn.... Er dette normalt??? Føler ikke at jeg kan prate med min mann om akkurat dette... og jeg kommer aldri til å opprette kontakt med eksen....For jeg er utrolig lykkelig!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Tror det er ganske normalt jeg. Jeg tenker på mine x-er i blandt. Hvordan det går med de og hva de gjør nå. Savner å prate med de. Har kontakt med en av mine x-er. Min første kjærlighet. Det synes jeg er helt ok, og mannen min vet om det og synes det er helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå