Gå til innhold

Kjenner det stikker nederest i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg hadde EL for 9 dager siden, for første gang i historien( etter hva jeg vet da) Og håper jo så klart veldig på at det skal gi resultater:) Men nå kjenner jeg innimellom at det gjør vondt i magen, føles ut som mens smerter. Har IKM 5-6 juni. Pleier aldri å få mens smerter før rett før, minutter før jeg får mensen. Håper da veldig at det jeg merker svakt nå er feste smerter eller noe? Noen som har vært borti noe lignende eller har peiling på dette? Det bare stikker til å varer noen få sekunder, så er det over igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hele går opplevde jeg dette. Vondt og litt ubehagelig. Ikke kjent slike smerter i forbindelse med mens, og det er 8 dager siden sex.

Spennende.

Skrevet

hei! har hatt akkurat samme følelse selv denne uken! hadde EL 26. mai (tror jeg... trallala)! har 30 dager syklus så jeg lurer veeeeldig nå altså!! hehe!

Skrevet

Hei momaja! Snakket ikke vi sammen på en tråd rundt el og? Jeg har iallefall også slike mysteriøse stikninger i livmora om dagen! Håper håper..

Skrevet

Er mulig vi har pratet før Havfruen vil ha baby! Er vel ikke annet å gjøre enn å håpe! Jeg har så lyst til å teste, men vet det er for tidlig. Føler meg så sikker på at det klaffet denne pp, samtidig som jeg er helt sikker på at jeg ikke er gravid nå heller. Har jo blitt så skuffa så mange ganger før, at jeg tør ikke håpe for mye heller.. Vanskelig dette!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...