Gå til innhold

Liv i magen


bella&skatt

Anbefalte innlegg

Har kjent mye mindre liv i magen den siste uka, og har hørt at det er normalt siste måneden siden det er så trangt om plassen og alt. men i dag har jeg kjent så utrolig lite liv, bare et lite dult etter at jeg hadde spist godteri og dyttet litt på henne. Burde jeg være bekymret? dagen er jo ikke ferdig enda da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å drikke noe kaldt, f.eks isvann? Jeg synes det hjelper. Kjenner mindre liv nå enn for noen uker siden, må være at det er liten plass der.. Men siden man skal kjenne liv hver dag, ville jeg kontaktet jordmor hvis du er usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk noe kaldt og få i deg noe søtt. Hvis det fortsatt er stille; Ring Føden!

 

Jeg ringte de for noen dager siden; hadde kjent liv, men mye mindre enn vanlig og etter 45 min uten noe som helst reaksjon (på at jeg drakk kladt og søtt, samt dyttet i magen) ble jeg jo bekymret. De ba meg komme med en gang - så ikke vurder å "se det an" engang!

 

 

Min jente "våknet" når jeg la på røret, så jeg slapp turen. Men har vært der tidligere også, bare for å sjekke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt det slik, vært sånn det siste døgnet.. Var på nippet til å ringe føden i sted, men da kom det noen solide spark og hikking.. Men kjenner at terskelen var nådd der! Hvis det blir like rolig i natt (var ikke antydning til vanlig action) så blir det telefon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaldt vann hjalp! puh, det var en lettelse... håper jeg slipper flere slike dager, er utslitt av engstelse! Håper det blir action i magen din og nættemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det hjalp da!!!

Her ble det føden for meg, har sjekket alt som sjekkes kan og det så helt fint ut! Men var ok å sjekke... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...