mamman til sander og mathilde Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Lurer på om det selges middagsglass og all righte bleier der??? Har egentlig tenkt å ta med både grøt og glass med mat, for å sikre at poden får i seg nok og mat som han ikke får diarè av. men litt kjedelig å ta med 14 glass lissom.... Og hva med bleiene?? de selger sikkert pampers eller libero eller noen merker som ligner, men de er kanskje veldig dyre??? Noen med erfaringer fra tyrkia?? Har vært der 4-5 ganger før, men uten barn, og derfor har jeg ikke sett så nøye på det.
Herkules Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Jeg vet ikke, men noen har sikkert erfaring. Om de er dyre så tar du vel ike med fra norgge for en femtilapp? God Tur!
Ramona Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hei Jeg har vært i Tyrkia med en liten en, datteren min var 11 mnd. De har veldig ålreite glass med mat, de er økologiske og litt dyrere enn her (hvis jeg husker rett). Min datter er veldig kresen men de glassene gikk ned. Så det behøver du ikke og ta med. Bleier derimot var dårligere. det var en etterligning av papers, de var tynne også var det rare størrelser.Men de gikk på dagen. vi var der i 3 uker. Jeg hadde tatt med noen glass til de første dagene til du finner noe der nede.Hadde tatt med bleier så du hvertfall har til natten, slik at de ikke tisser seg ut.også brukt de litt tynne på dagen. Mener jeg hadde med en pakke med grøt som holdt akkurat i 3 uker. håper dette hjelper på pakkingen.missuner deg for vi trivdes veldig. Alle tyrkere er helt ville etter barna.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har ikke vært i Tyrkia før, men Mallorca. Bleier og vipes hadde de. Mifddagsglass og, men jeg skjønte ikke hva det stod på de. Jeg hadde tatt med uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå