Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så ondt i magen litt ovenfor navlen. Det kjennes ut som at det er noe som blir strekkt og det svir kjempemye? Det kommer og går litt. Har hatt det tidligere i svangerskapet også.

Er det noen andre som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, inget farlig, det er bare ungen som lager litt mer plass til seg, og magen tøyes ut. Det som er merkelig at nå har jeg "mista" følese runt navlen, men allikevel føler jeg at det klør evinnelig mye i underhuden, å det hjelper ikke å klø, for jeg føler jo ingenting, AT DET GÅ ANN!!! trudde det var fysisk umulig å ha det sånn, men der ser man :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...