tintin Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har så ondt i magen litt ovenfor navlen. Det kjennes ut som at det er noe som blir strekkt og det svir kjempemye? Det kommer og går litt. Har hatt det tidligere i svangerskapet også. Er det noen andre som har det på samme måte?
Zabbi Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Jepp, inget farlig, det er bare ungen som lager litt mer plass til seg, og magen tøyes ut. Det som er merkelig at nå har jeg "mista" følese runt navlen, men allikevel føler jeg at det klør evinnelig mye i underhuden, å det hjelper ikke å klø, for jeg føler jo ingenting, AT DET GÅ ANN!!! trudde det var fysisk umulig å ha det sånn, men der ser man
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå