Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har allerede fått sett den lille to ganger. En gang på utvendig ul (ikke av bebeis i utgangspunktet, men vi titta inn likevel) og en gang da jeg var innlagt på sykehuset pga hyperemesis nå i uke 8... Men tingen er at jeg er tilbudt to ul til før ordinær ul i uke 19. Vet de ikke har noen sikker forskning på at det ikke er bra med mye ul, men blir jo litt skeptisk likevel... Men har jo såååå lyst til å se at alt er bra der inne! Er jo såååååå fantastisk å se at den lille har begynt å røre litt på seg Skal også sies at jeg bekymrer meg en god del for den lille der inne, da jeg er mye dårlig, og har en del smerter i magen. Har hatt disse hele tiden, men jo nærmere 12 jeg kommer, jo reddere blir jeg virker det som. Mista uke 10+4 sist.... Hva synstes dere, skal jeg ta begge to? Er jo legen som har bestemt at jeg skal få dem, da er det vel ok vel?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Jeg syns du skal ta de.For en fantasisk opplevelse og få følge babyen sin så tett mens den ligger inne i magen. Og jeg tror det kan hjelpe deg med og ikke gå og være så bekymra.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Jaa, er jo helt fantastisk å se utviklingen også Den hadde vokst så fra forje gang, og hjertet slo og den nikka på hodet og vifta med en arm Nyyyydelig liten bebis Blir stas å få se mere, klarer nesten ikke vente... Selv med vond mage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå