Gå til innhold

Hva syntes dere - ang UL !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har allerede fått sett den lille to ganger. En gang på utvendig ul (ikke av bebeis i utgangspunktet, men vi titta inn likevel) og en gang da jeg var innlagt på sykehuset pga hyperemesis nå i uke 8... Men tingen er at jeg er tilbudt to ul til før ordinær ul i uke 19. Vet de ikke har noen sikker forskning på at det ikke er bra med mye ul, men blir jo litt skeptisk likevel... Men har jo såååå lyst til å se at alt er bra der inne! :) Er jo såååååå fantastisk å se at den lille har begynt å røre litt på seg :) Skal også sies at jeg bekymrer meg en god del for den lille der inne, da jeg er mye dårlig, og har en del smerter i magen. Har hatt disse hele tiden, men jo nærmere 12 jeg kommer, jo reddere blir jeg virker det som. Mista uke 10+4 sist.... Hva synstes dere, skal jeg ta begge to? Er jo legen som har bestemt at jeg skal få dem, da er det vel ok vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal ta de.For en fantasisk opplevelse og få følge babyen sin så tett mens den ligger inne i magen.:) Og jeg tror det kan hjelpe deg med og ikke gå og være så bekymra.:)

Skrevet

Jaa, er jo helt fantastisk å se utviklingen også :) Den hadde vokst så fra forje gang, og hjertet slo og den nikka på hodet og vifta med en arm :) Nyyyydelig liten bebis :) Blir stas å få se mere, klarer nesten ikke vente... Selv med vond mage... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...