C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 .....det er altså så varmt! Men skal ikke klage da Lurer bare på hvordan denne sommeren skal bli om det blir slik hele tiden?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 syns d er super deilig at d er varmt men hovner jo opp i hele kroppen å får i hvertfall ikke sove så i går kjøpte jeg meg en vifte til 129 kr på clas olson.. som jeg har med meg å plugger i overalt. funker som bare d:) sov med dn på i hele natt så d var deilig å svalt på soverommet:)
2 søte små gutter Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Jeg synes også det er helt pyton med denne varmen nå, er egentlig veldig glad i sol og varme og sjelden den som kklager over at det er for varmt. Men nå siler svetten, matlysten er helt borte og jeg blir kvalm av å sitte i sola lenger enn 10 minutter... Blæææhh, gi meg noen skyer takk !!!!!!!
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 Hørtes deilig ut med den vifta ja, kanskje jeg skal investere i en slik
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Synes det bare er deeeeeilig jeg både i går og i dag har det vært rett under 30 grader og det er jo så utrolig nydelig! Gleder meg til vi skal til Spania og jeg skal bade døgnet rundt.
togutter-08og10 Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Vi har vært på hytta i helga og jeg har kost meg i varmen og solt meg hele tiden. Blir ikke plaget av varmen, men hovner veldig opp i føttene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå