Gå til innhold

Kei27 - hvordan gikk det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg at du hadde ikm i dag eller i går. Har du testet deg??? :D

Jeg er så spent :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :) Har ikm idag :) Men testet fredag og den var negativ.Føler meg heller ikke gravid nå så ganske sikker på at det var pms som tok overhånd her!

Men skal teste igjen i løpet av uka(fåår se hvor lenge jeg klarer å holde meg :)Så da rpoer jeg på deg!!!

Åssen er det med deg?

Skrevet

Er jo mange dager siden fredag, kan hende du produserer hcg sent. Ikke alle føler seg gravid de første ukene heller:) Så det er enda håp!! :D

Skal krysse fingrene for deg!

Rop ut så snart det er noe nytt. :)

Det går veldig bra her. TR kom etter 55 dager. Så nå venter jeg på EL ;p Er spent på hvor lang denne syklusen blir, og om jeg har EL.

Skrevet

Så spenndene!!tester du??Får håpe det klaffer snart,håpløst med evighetssyklusene våre..får så få sjangser..

Testet negativt i går.Regnet ikke med annet,etter helgen har jeg mistet alle syptomer jeg hadde,så føler meg ikke gravid.

Masse mensmurringer i dag :)

Så håper tanta er rundt hjørnet så vi kan gå inn i ny pp fortest mulig!!

klem

Skrevet

Ja jeg tester. Begynte på dag 11 så jeg ikke skulle gå glipp av en evt EL om jeg plutselig skulle få normal syklus. Ikke noe tegn enda, er på dag 13 i dag. Har ikke testet idag, håper på at det blir utslag i dag eller i morgen :D

Huff, så leit da. Da er det vel best å bare håpe tanta kommer så tidlig så mulig ja. Du vil ikke ha en ny syklus på 63 dager..! :/

Klem. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...