Monajenten Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Jeg syns det er stress, hehe;-) Når de ikke kan gå, så ender det med at de stresser og kaver nedi der, og spiser en haug med sand:-P
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Var det jeg tenkte jeg å. Vet ikke om jeg er helt klar for å skifte en bleie med sand enda Og så er hun jo nybada og full av solkrem. Kunne blitt et morsomt syn da
Monajenten Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Hahaha, ja det kunne blitt lekkert:-) Ha en fin dag, uansett hva dere finner på:-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Supert for lillebror her ihvertfall.... De må jo få leke litt og bli skitne de også. Han krabber både til og fra og koser seg veldig i sandkassa med spade og litt santsmaking. Og sand i bleia er da helt normalt om sommeren =))
Mersa og gutta <3 Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Hos oss har det vært kjempe suksess! Selvsagt litt sandspising, men han koste seg veldig med å dra hendene gjennom sanden og kaste sand. Fikk en pinne eller spade som han stort sett var fornøyd med bare å holde. Kunne sitte kjempelenge! Men var veldig spennende på gresset og! Små blomster og maur og se på...Og hvert gresstrå måtte undersøkes lenge :-)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Men nå er det jo så varmt at hun går i bare body. Blir ikke det litt ekkelt å sitte i sanda da?
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Ja...så klart er det suksess...pass på litt at det ikke er steiner ol i sanda...å spise litt sand tåler de..er endel av "greia" det..:-) Min begynt å leke i sankassa, snøen ol i 9mnd alderen :-)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 minsta satt naken i sandkassa i går og "pendla" mellom den og en balje med vann som sto ved siden av. Solkrem, isrester, vann og sand......du kan jo tro hun var lekker ;-) 13mnd
Mersa og gutta <3 Skrevet 1. juni 2008 #11 Skrevet 1. juni 2008 Blir jo lett sand i bleia da, men regner med hun sier i fra om hun er misfornøyd...Magnus synes ikke det var ekkelt, bare veldig spennende...Prøv deg frem :-)
hamsterpia Skrevet 1. juni 2008 #12 Skrevet 1. juni 2008 Her er det kjempesuksess å leke i sandkassa. Han er 9,5 mndr. Blir sint når jeg tar han bort derfra. Men han er en "typisk gutt" og da, elsker alt som er møkkete og vått. I går vaska pappa`n bilen, og etterpå krabba mini i vannsølet på asfalten og var strålende fornøyd!
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #13 Skrevet 1. juni 2008 Da har vi vært ute. Hun var litt skeptisk til å begynne med, men så var det bare gøy. Nå blir det litt grøt før hun må bade (igjen) og så legge seg. Det var altså en suksess
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. juni 2008 #14 Skrevet 1. juni 2008 pleier å være det ja.... her har de sittet i truse og bleie bare i sandkassa og storkost seg begge to. I tillegg til et og annet kort besøk i bassenget for nedkjøling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå