Gå til innhold

Tegn til graviditet??


Baby Dilla

Anbefalte innlegg

Har dere mange tegn til at dere er gravide? Jeg har ikke fått mensen og tok derfor en test. Den slo ut på at jeg er gravid, men kun med en svært svak linje... "jeg er med andre ord LITT gravid"?!?!

Antar det skyldes at det er litt lite av dette hormonet i kroppen min enda, men vet ikke sikkert. Har nå bestilt meg en legetime for sikkerhetsskyld. Vil jo gjerne vært gravid, så får håpe jeg er det.

Har eller ingen tegn til at noe har skjedd. Ikke kvalm, ømme bryst eller noe som helst. Hvordan er det med andre med termin i februar? Jeg er 4 uker på vei nå tror jeg og termin 7.feb om regningen min har blitt rett.

 

Kom dessuten på idag at jeg har spist røykalaks på 17.mai.. og da var jeg nok gravid. Denne røykalaksen fant vi ut ikke var helt fersk, men jeg ble ikke dårlig.. håper ikke babyen hadde vondt av det... Huff så mye man kan bekymre seg for!! Har vel også spist snøfrisk ost og den er laget av geitemelk, som visst nok også ikke er bra når du er gravid. Jaja..får vel bare bli flinkere fremover da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...