LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Er det automatisk tastelås på den? Finner ikke info om det noen steder.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Finner ikke den jeg heller. Gi meg en lyd hvis du finner ut av det, da!! )
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Nokia N82 går i tastelås etter en stund, mener min lille søster som har N73 sa hennes også gjør det
brooklyn Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Ja den kan gå i automatisk tastelås.- Hver gang min mann lekte med min satte han den til automatisk tastelås. HOldt på å bli sprø.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Okei, takker. Har ikke kjøpt ennå, men det er den som frister mest, så da, med automatisk tastelås så blir det nok n73 på meg så snart lønna kommer. =))
It's all about me Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Nei nei nei, har selv N73 og synes den er treg og irriterende. Hadde jeg kunnet velge igjen hadde jeg heller gått for SE 800 eller 850i. Vil ikke anbefale Nokia N73 bare så det er sakt.
Solitude Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Vil dessverre heller ikke anbefale N73, har hatt litt problemer både med å motta MMS selvom jeg har prøvd å oppdatere og snakket med telefonselskap osv. Så den fungerer ikke ennå flere måneder etter kjøp. I tillegg så må jeg alltid sjekke om SMS ble sendt eller ikke siden det noen ganger ender opp i kladden av en eller en annen grunn som jeg ikke skjønner meg på. Skikkelig irriterende. Og så har jeg opplevd at alarmen ikke har ringt når den skulle, så jeg stoler ikke på den lenger. Nå venter en ny innkjøpt telefon på å bli satt i bruk. Må nok vente et par uker til men gleder meg ....
brooklyn Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Må til dels si meg enig med kritikken av n73, det skjedde rett og slett at den låste seg fullstendig, midt i en sms eller mms eller uten grunn... Vannvittig irriterende. (fikk Iphone, så da slapp jeg det irritasjonsmomentet.. alarmtrøbbel eller usendt sms har jeg ikke vært borti, men det er mangt slag med disse telefonene!
Snupi27 Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 for gudskyld IKKE kjøp n73!! det er en skikkelig dritt telefon. veldig bra kamera da men.. den eeeeerrr såååå treeeiiiiiig.. får helt mark av den.. når den er i "hvilemodus" (skjermen er helt svart) vil jeg se på klokka da må jeg vente seriøst i 25 sekunder før den gidder å reagere å komme seg ut av hvilemodusen.. det er ikke verdt pengene.. kameraet er blitt like treigt. når jeg skal ta bilde og trykker på knappen så tas det bilde 10 sek etter at jeg har trykket
Mamalicious Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 Enig med all kritikken av n73! Meldingene mine havner alltid i kladden! Og mobilen er såååååå treig! Jævla dritttelefon! Noen som vil kjøpe den "super bra" mobilen? Nokia n73 pink!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. juni 2008 Hmm... Hva skal jeg kjøpe da? Kriterier: Nokia Godt kamera Minnekort Ikke brett ut/kamskjell/flipptelefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå