Gå til innhold

Har dere navnet klart? Og hvor langt er dere på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 9 uker på vei, men tenker mye på navn allerede (har egentlig tenkt på navn til ungene mine siden jeg var 10 år, men smaken har forandret seg litt, hehe). Men aner ikke enda da:)

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 33+5 og vi har funnet navn..

Skrevet

Er 8 uker på vei og tenker mye-men ingenting klart. God tid, he he. Men som HI har jeg tenkt på saken omtrent siden 10 års alderen....

Skrevet

Er 28 uker på vei og vi har visst navnet i et par måneder. Synes det er koselig at venner og familie bruker navnet hans når de spør om hvordan magen min har det:)

Skrevet

vi har funnet navn, tror jeg... ;) vi har 3 alternativer, men alt peker mot det ene!!

Skrevet

åja.. så er jeg 30+5.. har tenkt på navn helt siden starten, men har ikke turt å nærme oss en finale før nå.

Skrevet

Er 22 uker på vei. Hvis det blir en gutt har vi navnet klart, tror jeg. Men jentenavn er under heftig diskusjon for tiden....

Skrevet

Termin i morgen, men er ikke sikker på navnet ennå har mange forslag, men ingen som sier "ja" får vente til han kommer ut så får vi se.

Skrevet

Er 16 uker og har navn til begge kjønn klart....deilig!

Skrevet

er 31 uker på vei å hadde navnet klart fra første stund!

venter ei jente som skal hete Julie!:) hadde det blitt gutt var det Mathias!

Skrevet

Er 6uker på vei. Vi har diskutert dette da vi skulle ha 1mann, så jente navnet er klart. Sofie, mens gutt er vi litt usikker på, men mye mulig det blir brage.

Skrevet

19+6, venter jente, men blir ikke enige om navn.. Blir ikke enige med meg selv en gang, langt mindre med mannen min..

Skrevet

Hehe! Nei, det er ikke lett:) Da jeg gikk gravid forrige gang satt jeg meg ned å leste gjennom 3 navnebøker og skrev ned alle navn som var overhode aktuelle for meg. Så leste mannen min gjennom den ganske lange listen min (for hadde han funnet noen andre navn i bøkene så hadde jo det uansett ikke vært noen jeg kunne leve med), og strøk ut alle han synes var uaktuelle. Da sto vi igjen med kun et navn, og det heter datteren vår.. hehe.. Så håper nesten det blir gutt denne gang hvis vi skal ha noe håp om å finne navn;) hehe..

Skrevet

Har et jentenavn klart, med forbehold selvfølgelig. Må se om babyen "kler" navnet også....hehe

Har ingen guttenavn klart, om det skulle vise seg at de har sett feil.

Er 30 uker i dag

Skrevet

Er 30 uker på vei og har hatt jente navnet klart en god stund nå.

vi vaklet nok litt i begynnelsen,men så fant vi "drømmenavnet" som vi begge falt for og er veldig glad for at vi har valgt:))

Skrevet

5 uker igjen her, og navnet er bestemt ja :)

Skrevet

Jeg er i uke 34 og har vel hatt navnet klart siden starten. Men det ble ikke fast bestemt før vi visste kjønnet i uke 18...

Skrevet

37 + 4 og har 4 alternativer, vi får se hvem hun er først!

Skrevet

Er nitten uker gammel:-) og begge navnene har vært klare en måneds tid nå - vi vet ikke kjønn og vil ikke vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...