Nit@™ Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Det står mål på håndbagasjen.. Går det med en sekk? Vi har målt den, og den er innenfor målene. Kan man ha en liten håndveske i tillegg, eller bare sekken? 100 ml grensa, den gjelder kun for håndbagasje, sant? Jeg og "lille"mor skal jo dra natt til torsdag, fly torsdag morgen. Hvor lenge før adgang må vi være der? Skal fly med Norwegian. På forhånd, tusen takk for hjelpen. Trenger det visst ;o) Og det er mulig jeg må mase på dere mere også altså. Ha tolmodighet med en nervøs førstegangsflyende ;o)
Nit@™ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. juni 2008 Flydd for tusan... ikke flytt. Jeg skal da tilbake også;o)
Patetica fåkksi Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Håndbagasje kan være sekk, ja. Så lenge vekt / størrelse passer. Jeg har alltid hatt håndveske OG håndbagasje, ingen har sagt noe på det. Er det ikke to timer før at man burde være på flyplassen? Hvor skal dere da?
Gjest -<<- Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Ikkeno' problem. Ja, væskerestriksjonene gjelder bare håndbagasjen.
Nit@™ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Vi skal til London! ;o) Så da kan jeg ta veske og sekk. Vet ikke om jeg gidder å ta med veske, men jeg får se. Et spørsmål til. Når vi har sjekket inn bagasje, gått igjennom sikkerhetskontrollen, kommer man inn i taxfree da? Slik at man kan kjøpe drikke f.eks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå