dritgrei hei hei! Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Det kan hende du trenger litt heiing i flytteopplegget ditt! Jeg heier enda, og vi er sikker flere på det heie-laget!!
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Jups, jeg slenger meg på heiinga! Har tenkt på dere skjønner du, men ikke hatt tid til å henge så mye som ønsket her inne i det siste! Hope you are doing alright! Klæm
Sara Rompompei Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Jeg må bare få si T A A A A A K K K K K K !!!!! Her trengs det heiing kjenner jeg !!! Sliten og lei, huset er fullt av skrot, begge husene i grunn. Mannen er sur og lei, vil at jeg skal få ut fingeren, det skjønner jeg jo i grunn. Men det er jammen ikke lett å få til når han ikke vil hjelpe meg med barnevakt. Varmen som regjerer nå hjelper jo heller ikke akkurat så mye. SUTRE SUTRE SUTRE SUTRE SUTRE SUTRE Nå har jeg hatt ungene en uke, nå er det mannen sin tur, detta blir rart! Men vi lærer vel å leve slik etterhvert. Jeg er fortsatt uten nett, smyger meg til en snartur her inne akkurat nå. Klemmer til dere alle fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå