dritgrei hei hei! Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Dere har hatt litt å holde på med begge to, jeg håper dagen er like fin hos dere som hos oss, oga at alle er friske og raske og at alt har gått fint! jeg tenker på dere!!!!!
Maud Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Vel overstått for dere begge nå kanskje? Varmt har det vært hos dere begge også antar jeg, men forhåpentligvis bra :-D
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer med overstått damer. Og for en fantastisk dag å feire deres unge håpefulle da! Været har vært kjempefint for gjester og verter! Håper dere endelig kan legge bena på bordet og puste ut etter en lang og forhåpentligvis vellykket dag!
Næsningsfrua Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Tusen takk! En strålende heit dag er over, steamen sto da bunadvesten kom av. Da den kjekke gutten kom inn i kirka, grein a mor:-) Jeg er så stolt av den gutten, sjøl om jeg har lyst til å vri huet av han rett som det er. Bestefar holdt nydelig tale, og da grein a mor att. Jeg kunne ikke si holde tale, for da hadde jeg knekt helt, men han vet alt jeg kunne tenkt meg å ha sagt. Lillegutt var hos tante fra i går, og hun hadde desverre ikke hørt på meg ang leggetid. Det førte, som ventet, til en hyper og sur gutt i kirka. Og like sur i selskapet. Og når en er mammadalt er det ikke mye fred å få! Til slutt fant jeg ei diger balje, dro fram hageslangen, klærne av gutten og da ble det slutt på survinga! Et par svigerinner syntes nok ikke sånt hørte hjemme i selskap, men det brydde meg midt i ryggen! Nå er teltet pakket ned, alt nesten ryddet opp, og mor er sliten! Armen er vond, men nå er det 12 år til neste gang!
♥Snulder Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Tusen takk! Det har vært mye stri i forkant, men nå er det vel overstått! Gutten var så flott atte!!! Holdt tale selv gjorde han også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå