Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har tatt min første pergo-kur nå. Inkommende mens 2 juni. Har tatt CB digitale gravtest (som man kan teste med 3 dager før ikm), men fått negativ test både fred og i dag. Har litt spotting, det begynte fred natt. Ikke fått mensen enda... Er det noen som har noen erfaringer med dette?? Vet jo at man kan teste neg selv om man er gravid. Har hatt endel symptomer, men dette kan jo også være bivirkninger av pergo. Håper det er noen som har vært med på det samme... På forhånd takk for svar. )
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Hei. Takk for svar. Hva er TR igjen? Står helt stille her nå... Hehe.
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Det var det ja.Hehe. Uff, håper ikke det, men det er vel en fare for det... Bare syns det er så rart at det da ikke har satt igang ordentlig enda... Har aldri vært sånn før.
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 De første syklusene som jeg brukte pergo spottet jeg fra ca 10 dager etter EL og fram til mensen kom. Dette ga seg nå de siste gangene etter jeg begynte å bruke store mengder vitaminer og wild yam fra EL og til IKM. Så jeg tror nok at mensen din er på vei, dessverre.
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2008 Hei. Dere fikk rett begge to, mensen har kommet dessverre. Nok en skuffelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå