Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I natt hadde jeg vondt i puppen. Da jeg voknet hadde jeg en stor våt flekk på t-skjorten (på ca 7 cm i diameter.)

Noen som har hatt det samme?

Noe å gjøre med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte ekstremt tidlig å lekke med førstemann. Var rundt 26 uker jeg også. Med meg var det kun når jeg lå og det kom press på puppen (ligger på siden). Måtte begynne med tisselaken under lakenet vårt, så disse hadde vært i bruk lenge når småen kom til verden;-) Utrolig plagsomt men tror ikke det er så mye en kan gjøre med det..Jeg hadde enorme mengder melk til barnet mitt da han kom til verden og ammet han til han var 15 mnd, så kanskje det er fordelen:-)

Skrevet

Ikke stort annet å gjøre enn å bruke ammeinnlegg.. (hvertfall på dagtid).. jeg kjøpte noen i ull på apoteket, som kan vaskes. veldig fine, og mer økonomisk enn engangs. Trenger bare to par å bytte på med :)

Skrevet

Jepp, her også! Har hatt det i små mengder siden uke 20. Har nå kommet til uke 27, og det er blitt mer. Har kjøpt meg gaskluter, som jeg har klippet i biter, legger de dobbelt og bruker de i bh'en. Leste en plass (husker ikke hvor) at man ikke skal bruke ammeinnlegg så tidlig pga. at det blir for tett!

Skrevet

her også =) startet vell for 3-4 uker siden, blir vell uke 18 ca da. ligger på siden og sover og blir da presset ut om natta, har ikke opplevd noe om dagen enda da.

er ikke stort å gjøre med det nei, men bruk innlegg av no slag hvis du er redd for at det skal komme på dagen også. er lettere å "lekke" om puppene blir presset....

Skrevet

jepp, idag når jeg våknet var der 3 flekker på lakenet. og når jeg klemmer litt på puppene kommer det råmelk

Skrevet

Flott. Takk for innlegg. Da er jeg ikke alene eller trenger å bekymre meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...