Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Hei, jeg lurte på hva dere har på babyen på natten nå som det er så varmt. Min tulle på 4 mnd var veldig urolig i natt, så vi skiftet fra nattkjole til kortermet body, men ble litt usikker for hun sparket av seg dyna hele tiden, og jeg synes det er for kaldt for henne å ligge uten noe over seg. Så hva gjør dere, både med påkledning og dyne/teppe?
Krokka og prinsessa Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Her i nord er det kaldt, men jeg vil råde deg til å kun ha på det du mener hun trenger, og ikke ha teppe over
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Baby er snart 6 uker og i natt i Oslo (vindu litt åpent, men rullegardin foran som tok bort all luft) sov han kun i langarmet body og helseteppe over. Hadde fin temperatur da jeg ammet kl. 04.00. Også på dagen i går hadde han kun på seg body, men de to andre dagene i forveien var han skikkelig urolig og da hadde han på seg en heklet somerdress med korte armer og føtter. Da kjente jeg også at han var svett..Men i går var han tørr, rolig og leken.. Gjør det samme i dag nå når vi straks skal ut og grille! ) Viktig å ikke ha på for lite, men heller ikke for mye!
nungo Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 jenta vår er 5 måneder. Jeg har på henne bleie og nattdrakt med lange ermer og lange ben (ikke body under). Hun ligger i vugge på lammeskinn og med gjennomtrekk er det relativ tålelig temperatur i soverommet. Legger på hende et tynt teppe når vi legger oss, men det sparker hun gjerne av seg i løpet av natten.
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 I natt tok vi på nattkjole igjen (langermet), men la kun et helseteppe over. Vi har vinduet åpent på soverommet, men det er temmelig varmt spesielt når vi legger oss. Det gikk mye bedre i natt, hun var rolig, men da vi våknet på morgenen hadde hun sparket av seg helseteppet, så da synes jeg det var bra at hun hadde nattkjolen slik at hun ikke var helt bar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå