Gjest Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 kjærsten min og jeg er begge veldig glad i tatoveringer, og jeg har opptill flere og han et stort prosjekt på gang.. igår spurte han om vi ikke bare skulle tatovere gifteringer den dagen vi gifter oss istedet for å ha gullringer.. jeg liker tanken, men vil jo også ha litt bling bling da hehe.. han liker ikke smykker, så for han vil det være større å få den tatovert.. men foreslo at vi kunne jo gjøre begge deler, så kan vi begge bruke bling blingen når vi føler for det, men ellers alltid ha den tatoverte ringen.. hmm.. mye rart man skal fundere på i den steikende varmen
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Ikke for å være gledes dreper, det høres litt kult ut, men det er lettere å fjerne en giftering om det mot formodning skulle går galt, og dere skilles.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Jeg hadde likt det. Men hadde også villa hatt en ring i tillegg. Tatoveringen burde vært så liten at ringen skjulte den også. Liker egentlig ikke tato. så godt ellers...
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 vel, noen sjanser må man jo ta i livet! har allerede tatovert inn datoen vi møttes, og om vi skulle gå fra hverandre en gang i livet, så vil jeg aldri kunne glemme det vi har. tror jammen jeg skal være enig med han og ha en tatovert ring, og så kan jeg ønske meg en bling bling forlovelses ring og så vi heller kanskje også skaffe oss ringer når vi føler for det
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 vi er begge veldig glad i tatvoeringer, jeg har snart hele ryggtavla full og så står armene mine for tur. han driver å tegner sin egen ryggtavle om dagen, så det å få en tatovert ring vil egentlig være veldig rett for oss.. hm. den ideen vokser seg til noe positivt kjenner jeg
piano♫ Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Synes det høres fint ut når begge to er like interessert i tatoveringer :-) For min del hadde det vært helt uaktuelt, men så ønsker jeg meg ikke en bitteliten delfin på ankelen en gang ;-)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 tenker jeg kan få en bling bling forlovelses ring og så kan vi ha tatoverte ringer nice plan!!
Gjest -<<- Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Vel, ja. Jeg synes det høres råharry ut, sånn siden du spør. Men deres fingre, liksom.
*Urolig* Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 signerer -<<-. Syns det hørtes veldig harry ut, men så er ikke jeg fan av tatoveringer heller da Bra vi er forskjellige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå