Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Det ene er hvor mye klær jeg skal ha på snuppa... Det andre er navlen. Den har jo falt av og det lukter ikke eller noe slikt, men den begynner å blø litt av og til. Spesielt dersom bleien blir liggende og "gnisse" litt der... Er det noen som har gode tips?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Hei Hvor mye klær er jaggu ikke så lett, er det vindstille og varmt så kan bare bleie eller en kortermet body være nok. Er det litt bris så ville jeg kanskje tatt på litt mer, spesielt når de er så små som din lille :-) Jeg hadde også alltid med et helseteppe som jeg kunne bruke om det skulle bli litt kaldere enn forventet. det at navlen kan blø litt er helt normalt, men om det ikke bedrer seg så ville jeg kontaktet hs for å høre med dem. Husker at navlen til snuppa også blødde litt etter at f.eks bleia hadde gnisset der, men det gikk som regel over etter ca 1 ukes tid :-) Lykke til og gratulerer med ei lita prinsesse!!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Hei. Ja det med klær er alltid litt vanskelig. Men som de sa til meg på helsestasjonen i fjor så er det ofte sånn at vi foreldre tar på for mye klær. Nå er det jo veldig varmt så en body og solhatt er helt sikkert fint. Det med helseteppe eller nøstebarnteppe er veldig fint når det f.eks blåser litt. Kjenn på fingre eller føtter om de er varme. Er det de så har du definitivt ikke for lite klær på. Når det gjelder navlen så gir det seg nok snart. Husker vi også hadde litt puss osv en god stund hos snuppa vår i fjor. Hør med helsestasjonen for de kan gi noen tips på hva du kan vaske med dersom det ikke blir bedre. Jeg har helt glemt navnet på hva det heter. Lykke til og gratulerer med snuppa. Ps: bare å pøse på med den drikken de små vil ha i denne varmen. Har mange minner fra i fjor sommer om økt mengde mme...Utrolig hvor fort tida går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå