Madamina Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Uke 21 starter nå og kjenner til min angst at huden strammer seg rundt leggene som fylles opp med vann i varmen. Føler at det er litt tidlig.
KaWi Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Jepp, har myyyye vann i beina. Skulle på bryllup i går, og hadde kjøpt nye sko, bred type og en størrelse større enn det jeg pleier å bruke, men hjalp det??? Nope, de var for små.. Så det ble sandaler i går.... =(
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Fikk endel vann i bena i dag faktisk, er i uke 19 Har vært i konfirmasjon og hatt på meg høyhelte sandaler..
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 jupp, etter at varmen kom for fullt kjenner jeg at det verker i føttene, akkurat som skinnet er for trangt....
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Har kanskje fått en antydning til d ja...Det er ikke mye men ser at jeg kommer til å blir rammet mer av det etterhvert siden har litt nå....Håper det ikke blir for gale:( Er forresten 21+1.
gig84 Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 ja nå i denne varmen har jeg og det. fikk ikke på meg skoa etter jobb her en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå