Gå til innhold

vil det ta lang tid før det klaffer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg sluttet på pillene i slutten av september 2007.. har ikke brukt noen form for prevensjon siden da. Har enda ikke klaffet:( Noen som er i samme situasjon som meg eller har noen formeninger om dette? Har bare så utrolig lyst til at en liten spire skal feste seg:)

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Slikt kan ta LAAANG tid:( Selv sluttet jeg med p piller i oktober 06! :( og fortsatt ikke skjedd noe.. Men om du ikke blir gravid innen et år bør du ta en tur til legen, kan jo være en årsak til at det ikke klaffer. Men så lenge er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og prøve vidre:) lykke til

Skrevet

Hei!

Du må skaffe deg en profil da:)

Er like gammel som deg, så vi kunne kanskje slått følge i pp?

Er selv i 4. pp, sluttet på p-ring i februar:) send en mld på min profil om du vil.

Skrevet

60 prosent lykkes innen et halvår, innen et år har 80-85 prosent lykkes. De fleste klarer det altså etter en stund!

Vi har hatt litt uflaks og havnet i den lille kategorien vi da.. men håper på hjelp med assistert befruktning. Driver på med utredninger nå, snart ferdig.

Skrevet

Hei Mixå! skaffet meg profil nå:) jaa, vi slår følge! har sendt meld på profilen din:p

Skrevet

Okei:p er såå kjedelig å vente.. uffda:/ krysser fingrene for deg at alt går som det skal da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...