Gå til innhold

Kysser/kliner dere mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så skuffet fordi mannen min vil aldri... Sex vil han ha hele tiden, men jeg greier ikke å bli tent uten å kysse. Har ikke noe med ånden min å gjøre, han sier at han har aldri likt det, ikke med noen andre heller. Hvor ofte gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I perioder mye, men kan og gå uker uten noe kyssing..

Skrevet

Vi kysser en del, utenom når vi skal ha sex også. Men det er ikke ofte vi kliner med mindre det er sex inne i bildet.

For meg er det veldig viktig med kyssing og klining for å få full tenning.

Det er jo veldig intimt og kysse, kanskje mannen din har problemer med intimitet? Har han ellers noen vanskeligheter med å sette ord på følelsene sine? Eller vegrer han seg for å vise nærhet(holde i hånda, stryke på ryggen, klemme..kose)? Disse tingene henger som regel sammen, og det kan jobbes med.

Om det bare er klining/kyssing han ikke er noe særlig for, så er det vel rett og slett sik at han virelig ikke liker det...da er det vanskelig å skulle overbevise han om noe annet. Kanskje han kan gjøre andre ting for deg, slik at du føler tenning aikevel?

Skrevet

jeg er ikke HI men lurer litt på det samme, her er det kun små kyss, aldri klining, men ett par untak i året sammen med sex... du sier at viss han verger seg for nærhet så kan det jobbes med, hvordan ville du jobbet med det? har du noen konkrete tips... han gir meg aldri noe nærhet, kan ikke holde meg i handa, klappe meg på kinnet eller gi meg en klem uten at jeg nærmest tvinger han....

Skrevet

Vi kliner skjelden, kan hende en gang i ny og ne. Ellers kysser vi en del, hver gang noen skal gå eller kommer hjem blir vi møt med et kyss og et "hei kjære"

Under sex kysser vi heller ikke så mye, helst kanskje i fylla det skjer=)

Skrevet

Vi kliner mange ganger om dagen vi!:-)

For meg er det viktig, da er jeg forlelska hele tiden!

Skrevet

NN 14.19 her: Det kommer jo ann på hva som gjør at noen holder igjen og ikke ønsker å være så intim. Det er så stor variasjon på hvorfor. Min mann var oprinnelig veldig tilbakeholden, og det grunnet mye i hans forhold til familien sin og at det aldri har vært noe nærhet hjemme når han vokste opp. En del menn liker ikke følelsen av å være sårbare heller..

Jeg råder deg til å snakke med han om dette, og virkelig få sagt ifra om hvor viktig det er for deg. Ikke krev for mye om gangen..men be han kanskje ta seg tiden til å kysse deg en gang om dagen og gi deg en klem.

Jeg brukte mye tid på å overse at han ikke var komfortabel hele tiden, men klemme han, stryke han og komplimentere ofte. Jo mer elsket men føler seg og jo mer kjærlighet du får..jo mer slapper du av og gir kjærlighet tilbake. Tilslutt fungerte det i alle fall for meg.

Så selvom det er du som trenger kjærligeten og oppmerksomheten i hverdagen, så må du kanskje være den som gir før du får.

PS: det er ikke sikert det er så lett for mannen din å komme på når han skal kysse deg..ikke alle er like spontane. Krev et kyss. Krev en klem. Så gi utrykk for hvor godt det gjør når du får det. Ikke fokuser på de gangene han skulle gjort noe, og hvor trist det var å bli oversett, men hvor fint det var den gangen han gjorde noe pent..

Vet ikke om dette var så glupt..men det er i alle fall sånn jeg tenker og sånn jeg grep det ann.

Skrevet

ikke kyssing eller sex her i huset..

Skrevet

jeg kan få et kyss på munnen sånn av og til, men jeg får ikke kline med han :( Jeg som synes han har så deilige lepper hehe

Grunnen til jeg ikke får er fordi da får han lyst til noe mere med engang å må bare stoppe opp. Da er det snakk om at vi bare så vidt har klina.

Så jeg får bare heller ta det som litt positvt enn negativ, lell det er litt frustrerende siden jeg liker å kline med han hehe

Skrevet

Vi kysser og kliner ofte hver dag vi:) Har snart vært sammen i 4 år, men vi synes begge at det er viktig å vedlikeholde kjærligheten på den måten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...