Gå til innhold

Gud så varmt det er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke være for mye ute i sola - er redd for at minsten skal koke der inne... for jeg koker i skyggen også... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt over 20 grader her i dag, overskyet og lummert. Jeg får ikke gjort noe, sitter i shorts og korterma, og synes livet er ganske hett ja :) Må innrømme at jeg "frykter" noen heite dager i sommer :)

Skrevet

dere får ta ferien nordpå så slepp dere unnav litt varme ;)

Skrevet

Ja her på nordvest landet er det 13 grader og helt overskyet.... :(

Så dere skal bare vere glade for fine veret dere har!! :)

Skrevet

27 grader i skyggen her nå :) Deilig.. Sitte ute under paviljongen mens den vordende far står med grillen og lager middag :) Livet er herlig :) Har kjøpt et sånn et stort badebasseng, så blir det for varmt, er det bare å legge seg å vake der:)

Skrevet

Jeg syns også det er veldig slitsom med varmen.

Har avbestilt sydenturen i år - vet jeg ikke kommer til å takle det.

Har mer enn nok med den norske sommeren i år ;)

Skrevet

Det er flott med varme;) I helgen var det over 30 grader her på sørlandet. Merka godt varmen siden vi malte huset, hehe.. Så er glad det er overstått! Tror ikke det er nødvendig med noen reise-destinasjon i år, man kan nyte syden-temp. i hagen i stedet:) Merka at fingrene hovna opp, så nå røyk ringen jeg fikk av samboer for over 5 år siden:( Men-men, bedre enn at den blir sittende fast:P Lurt å søke skyggen ofte og drikke mye vann når en er gravid. Så slipper den lille bli så stressa inni magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...