** 2 prinsesser og en til** Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Vil ikke være for mye ute i sola - er redd for at minsten skal koke der inne... for jeg koker i skyggen også...
Ludviginne - mamma!! Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Det er litt over 20 grader her i dag, overskyet og lummert. Jeg får ikke gjort noe, sitter i shorts og korterma, og synes livet er ganske hett ja Må innrømme at jeg "frykter" noen heite dager i sommer
Lone27 Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 dere får ta ferien nordpå så slepp dere unnav litt varme
nr2-imagen:) Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Ja her på nordvest landet er det 13 grader og helt overskyet.... Så dere skal bare vere glade for fine veret dere har!!
Budeia og lillegutt Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 27 grader i skyggen her nå Deilig.. Sitte ute under paviljongen mens den vordende far står med grillen og lager middag Livet er herlig Har kjøpt et sånn et stort badebasseng, så blir det for varmt, er det bare å legge seg å vake der:)
Girlygirl83 Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Jeg syns også det er veldig slitsom med varmen. Har avbestilt sydenturen i år - vet jeg ikke kommer til å takle det. Har mer enn nok med den norske sommeren i år
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Det er flott med varme;) I helgen var det over 30 grader her på sørlandet. Merka godt varmen siden vi malte huset, hehe.. Så er glad det er overstått! Tror ikke det er nødvendig med noen reise-destinasjon i år, man kan nyte syden-temp. i hagen i stedet:) Merka at fingrene hovna opp, så nå røyk ringen jeg fikk av samboer for over 5 år siden:( Men-men, bedre enn at den blir sittende fast:P Lurt å søke skyggen ofte og drikke mye vann når en er gravid. Så slipper den lille bli så stressa inni magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå