Musemor med tre søte små Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Da er jeg ferdig med eksamen og kan forhåentlig vis begynne å nyte sommeren. Om det ikke bagynner å regne da.
katlinka Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Ja, samme her. Blir ferdig i morgen jeg, en gang før klokken 12. Gleder meg noe utrolig. Har begynt å regne her, men det bryr jeg meg ikke om, for nå vil jeg bare bli ferdig! Lykke til )
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Lykke til selv. Her er det mange og 20 varme. Mens jeg er innesperret på et kontor med kjøling og leser. Hva skal du ha eksamen i? Jeg skal ha i Partsielle diffrensialligninger.
fox`y Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Æ å glæde mæ t den dagen:) har ikke æksamena æ da men æ ska gå jentebølgen å d blir godt:) Lykke t me eksamenan da:)
katlinka Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Skal ha i teori og metode - religion. Muntlig :S Partielle differensialligninger hørtes mattelignende ut, noe jeg ikke forstår meg på... *humre*
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2008 Det er en mellomting mellom matte og informatikk
*Urolig* Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Heldiggriser som er ferdi den 10.juni!! Den 10.juni har jeg 3 eksamener igjen!!! Har ikke ferie før 18 juni jeg :(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå