Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Har ei venninne som mistet et barn i uke 19 av svangerskapet for noen mnd siden. Jeg har støttet så godt jeg kan. Men så ble jeg gravid, og siden jeg ser på henne som en av mine beste venninner, valgte jeg å fortelle henne det først. Da snakket vi i telefonen. Jeg rakk nesten ikke å si ferdig setningen, før hun sa hun måtte legge på. Hun sa ikke hade en gang. Dette var flere uker siden, og jeg har sendt et par meldinger, forsøkt å ringe et par ganger pluss at jeg har sendt en melding på facebook, men ingen kontakt. Nå har jeg så dårlig samvittighet og er forferdelig redd for at jeg har såret henne... Hvordan ville dere reagert på dette?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Huff, den var ille. Skjønner at du mente det godt med å fortelle henne det først. Det ble kanskje veldig sårt for henne, er jo ikke så lenge siden hun mistet. Vet ikke helt hva jeg ville gjort, annet enn å forklare henne (pr.melding/facebook, siden hun ikke tar tlf) at du mente det godt, du ville si det til henne først fordi du er glad i henne, ikke for å såre. Og beklage hvis du sa noe dumt. Tror nok hun tar kontakt med deg etterhvert. Vanskelig, det der...
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Desverre så takler ikke alle andres gleder når de selv sørger. Du har ikke gjort noe galt, men det er garantert veldig sårt for henne akkurat nå. Gi henne tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå