Løvejenta_83 Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Det har de siste dagene begynt å lukte litt småsyrlig når eg e på do, ikke spesielt med utflod heller, noen som har noen idè om hva det evt kan være?
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Noen ganger kan det være hva du har spist. Dersom du spiser asparges får du en veldig spesiell lukt av urinen... Ellers er det jo ganske lenge siden du hadde menstrasjon, så det begynner jo å lukte litt surt der nede etterhvert - spesielt hvis slimproppen har gått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå