Gå til innhold

Hurra for NAV og saksbehanlingstid=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare juble litt her nå!

 

Hadde hørt ulike historier om både kundebehandling saksbehandlingtid hos NAV og engangsstønad. Jeg var rett å slett begynt å bli engstelig for at jeg kanskje ikke rakk å kjøpe alt jeg ville før fødsel.. Hvis det tok en måned å få pengene, også skal vi på 3 uker ferie, også er det varmt og slitsomt og jaja...

 

Men! 3 dager etter jeg var på kontoret og leverte søknaden var pengene inne på konto. Så nå kan handlingen til babyen endelig begynne!!=)

 

Hurra for NAV! Gleder meg til å dra ned dit neste gang, da skal jeg fikse permisjon til pappaen, hihi=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo en kort behandlingstid - ikke dårlig:-)

Leverte inn min søknad på fredag, og da sa de at jeg måtte forvente hvertfall 1 mnds behandlingstid- enda jeg hører til en bitteliten by.

Kan jeg spørre hvilken nav som behandlet din søknad?

Skrevet

DA HAR DU VÆRT UTRO,LIG HELDIG!!HOS MEG GREIDE DE Å GJØRE SAMME FEILEN 2 GANGER PÅ RAD!!FANTASTISK...

 

MEN MEN DET ORDNA SEG TIL SLUTT ETTER MYE MAS OG KJAS!!

 

SHIT HAPPENS..ALL THE TIME

Skrevet

Jeg bor på en bitteliten klatt på kartet. Bor vel en 4-5000 i kommunen. Men det jobber jo ikke allverdens med folk der nede. Men jeg ble kjempeimponert. Så kjapt og greit...

 

Skjønte heller ikke helt hva jeg skulle fylle ut og hva jeg ikke trengte å fylle ut, men dama bak skranken bare tok skjemaet og fylte ut det jeg trengte og tok det. Med et smil og et "gratulerer"=)

Skrevet

Så bra for deg... Synd ikke alle opplever rask behandling. Jeg får lønn fra arbeidsgiver i permisjonstiden så problemstillingen gjelder ikke meg.

Skrevet

Så flott at noen kan skrive inn når de har noe positivt å fortelle også :) Kos deg med shoppingen!!

Skrevet

Så bra du fikk en så god behandling!!!

Kan ikke si det samme om mitt NAV kontor. Forrige gang jeg skulle føde, så leverte jeg farskapspapirene i gotida. De klarte å rote vekk dette, så på fødselspapirene jeg fikk etter fødsel så var fars navn et blankt felt. Tok masse tid å få det ordnet igjen. Ble nesten gjort narr av at jeg kom med papirene 4 mnd før. Så denne gangen leverte jeg "kravet om fødselspenger" sent slik at de ikke roter vekk noe(1 måned siden) og de har ikke sett på det heller. Har termin om 16 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...