Puuzen86 Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Endelig er jeg kommet 12 . uke:D Hvordan er formen etter dere kom hit? Hører at allt skal bli så mye bedre i andre trimester:)
Mamma til en engel<3 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Heihei, og velkommen hit! Gratulerer da mëd å endelig ha kommet over den "magiske" grensen;p hehe:D Her er formen helt suveren, merker så vidt jeg er gravid utenom at jeg vokser:p hehe:D.. Er i uke 24nå og synes tiden går utrolig sakte, men ellers er alt bare topp!
lykkelig78 Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Så bra at du også har kommet deg over hit! Blir bra når alle desembermammaene komme seg hit! Jeg er 12+2 i dag, og har akkurat kommet hit jeg også! Formen er utrolig fin, bare litt voksesmerter av og til, ellers har trettheten avtatt litt og det er jeg veldig glad for! Lykke til!
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Velkommen!!Er 12+6 i dag,og er fortsatt litt kvalm,men det gir seg vel etterhvert...Ellers er jeg ikke så trøtt lenger,så det er jo deilig.Enig m lykkelig-78,Kjekt med flere des-mammaer:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå